مریض کے حقوق
مریض کو عمر، مذہب، جنس، قومیت، سماجی اور معاشی پس منظر یا ذہنی صلاحیت سے قطع نظر احترام اور مہربانی کے ساتھ دستیاب بہترین ممکنہ دیکھ بھال حاصل کرنے کا حق ہے۔ مریض یا نامزد اٹینڈنٹ تشخیص، تشخیص، ممکنہ پیچیدگیوں اور مجوزہ علاج کے بارے میں مکمل معلومات کنسلٹنٹ سے زبان اور اصطلاح میں حاصل کرے گا جو باخبر فیصلے کرنے کے لیے قابل فہم ہو۔ ڈسچارج کے وقت مریض کو ایک ڈسچارج کارڈ ملے گا جس میں تفتیش کی تشخیص، علاج اور فالو اپ مشورے کا خلاصہ ہو گا۔ کسی بھی ناگوار/زیادہ خطرے کے طریقہ کار یا علاج سے پہلے مریض یا نامزد اٹینڈنٹ سے باخبر رضامندی لی جائے گی۔ نازک علاقے اور خون یا خون کی مصنوعات کی منتقلی میں منتقل ہونا۔ مریض یا نامزد اٹینڈنٹ کو علاج سے انکار کرنے اور ڈسچارج حاصل کرنے کا حق ہے ہم آپ کو ایسے فیصلوں کے طبی نتائج کے بارے میں مشورہ دیں گے۔ تاہم، آپ کی طرف سے کیے گئے ایسے اقدامات کے نتیجے میں ہونے والے نتائج کے لیے ہسپتال ذمہ دار نہیں ہوگا۔ علاج سے حقیقی عدم اطمینان کی صورت میں مریض اپنے علاج کنسلٹنٹ میں تبدیلی کی درخواست کرنے اور اپنی شکایت کے ازالے کی درخواست کرنے کا حق رکھتا ہے.. آپ کو یہ حق حاصل ہے کہ ڈسچارج کے بعد خدمات اور علاج سے متعلق وضاحت کے ساتھ تفصیلی حتمی بل کی درخواست کریں۔ تاہم، عارضی بل ایک تخمینہ ہے اور آپ کے علاج کے دوران بدل سکتا ہے۔ آپ کو رازداری کے لیے آپ کی انفرادی ضرورت کی مکمل شناخت کے ساتھ دیکھ بھال فراہم کی جائے گی۔ مریضوں کے تمام ریکارڈ کو علاج معالجے / سرجن اور ہسپتال کے مجاز اتھارٹی تک محدود رکھا جانا چاہیے۔